Veckor!

Det är bara veckor kvar nu, dagar. Jag ska orka. Trots motgångar, influensa och gruppmedlemmar utan huvud.
I denna värld får vissa inte vara sjuka, mina armbågar måste hitta en väg fram alltid och hela tiden. Inte nog med att jag på lektionerna får skrika för att visa att jag finns, utan det blir så himla mycket enklare att bara utesluta mig.
Men jag kanske inte är den jag tror jag är.. ? I alla fall inte i skolan. På fritiden tycker jag i alla fall att jag är en bra människa, jag har alla bra vänner jag kan tänka mig, och sen kommer jag till skolan, där spottar dom på mig. Hur fungerar det? Bestämde de sig bara för att just Anna är den som inte funkar med oss. Hur fan gick det till?


JAG ÄR SÅ JÄVLA MYCKET BÄTTRE ÄN DET HÄR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0