Om kärlek vore kurragömma.

Om kärleken skulle vara som att leka kurragömma. Då har det varit så att tidigare har killarna letat och tjejerna gömt sig. Så fort killen hittat en tjej så är hon tagen. Sen har det blivit lite med som dunken, den tjej som inte är intresserad gör sig fri genom att "dunka" sig. Men numera känns det som att kärleken tagit en jobbig ny vinkling. Numera är det vi tjejer som letar. Och de flesta killarna verkar inte ens vilja med, och de få som deltar är sånna som gömmer sig bakom en lyktstolpe eller något. Dvs, en sådan kille som man inte vill hitta. Som man skulle kunna säga hittar oss, bara att vi är lite tvugna att ta honom. Jag vet inte, detta blev riktigt trassel. Jag skulle bara vilja vara med på en omgång där killen letar. Helst en omgång där de andra tjejerna "dunkar" sig, och killen hittar mig. En perfekt matchning. Välkommna till min fantasivärld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0