Now is the time for us to say..

Happy new year! Imon är den sista dagen på detta härliga år som vi valde att kalla 2007. Jag har mött motgångar av alla de olika slag, men jag har även haft priveligiet att få nya vänner, Sandra, Karin, Kören-tjejerna, CH, ni är bäst, tack för att ni kom in i mitt liv! Jag har varit kär, blivit dumpad, hittat nya vänner, förlorat andra. Jag har fått MVG, och IG. Rest utomlands (skottland, USA *2) och suttit hemma.

Nu ska vi bara se till att 2008 ska bli ännu bättre. Detta inleder vi stark med ett nyårsfirande vi sällan kommer glömma (om inte alkoholintaget blir allt för stort för vissa..?). Det blir tjejgänget, det blir middag, fester och pussas på tolvslaget. Jag paxar Karin. Jag längtar. Och fan vad snygga vi kommer vara!



Och träskor måste vara det svåraste någonsin att bära upp med värdighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0