Mormor. <3

Idag blev det tidig uppgång då mormor skulle hämtas i Guldsmedshyttan. Simon skjussades hem och vi begav oss vid tio tiden. Var lite sociala med släkten där tuppe :) Sen tog vi med oss mormor i bilen och satt och skrek med henne hela vägen hem.
Väl hemma tog vi oss ut på stan, vi shoppade lite, jag och sis alltså. Sen drog vi hem, blev knäck, sen lite middag. Hungeer.
Sist här på dagen blev en superlång och mysig promenix med Micke. Vi var ÖVERALLT, jag har ont i fötterna, 2 timmar gick vi. Omg, nytt rekord i att promenera länge dagen innan julafton tror jag. Haha. Väl hemma serverade jag lite gögg till familjen, nu väntar vi på julskinkan, macka och julens första must. I love it !

Nee, God Jul ! Ha det underbart!


image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0