Last christmas.

Idag har jag roat mig med att sova bort halva dagen, sen sörfa fritt i skolan, efteråt krossa alla i volleybollturnering (man måste ha självförtroende). Cyklade hem i kylan, älskar faktiskt att cykla. En sån skön stund varje dag. Sen tröttnade jag på my place, så jag ville gå ut, gick till Ica och handlade ingredienser för godisbak. Hängivet har jag tillängnat eftermiddagen åt julbestyr, har blivit rocky road, tryfflar (som skall färdigställas om någon timme) och chokladcornflakesgrejer. Mums!

Denna vecka blir skolan supersoft. Imorgon en lektion, onsdag mysdag samt julavslutning i aulan. Tack och lov säger jag bara, jag är less på skolan för tillfället! Dock jobb både tisdag och torsdag, stååålar! hehe. Sen bliur det utgång med Frida på fredag, flickan fyller 18. Det var på tiden. Sen spenderas lördagen med Simon, på begäran. Haha, jag är freen.


Nee, hejdå med er.




Last christmas I gave you my heart. This year I give it to someone special.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0