How you doin?

Hmm, kräver mer än en ensam ungkarl vid en bankomat på drottninggatan efter två en lördagkväll för att gå hem med den kan jag lova.

Har varit en mycket krävande dag med flcikorna, eller inte. Vaknade och hann jämt duscha innan min dejt med Sandra på stan var igång. Vi sprang i alla butikerna och vissa smidiga saker fick jag med mig hem.


Var chickenrace på Mcd här vid tolvtiden ikväll. Jag och Sandra tävlade om vem som fick i sig flest Chickenburgers. Karin fick min tredje. Skämmas skall jag göra. Och en parfym. Varsågod. tihi.




Förlåt för att jag är knäpp. Thats the way it is. I alla fall just nu. Efter fyra månader verkar jag inte riktigt hittat min plats ritkigt.



Och ni som läser antar jag vill vara anonyma..? Haha, kör hårt. Jag skriver mest för mig själv. pladder.
Sjukt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0