Boored.

Så jävla seg dag, men vissa dagar vill man ju inte ens orka göra något = idag. Sitter dock och inväntar hunger, som enligt mina beräkningar ska infinna sig om ca 20 min, för det är då jag ska äta. Sen bär det iväg på min älsklingscykel till Micke, här ska tittas film. Morsan var och handlade idag och kom hem med diverse bra samt mindre bra filmer, så vi får se vad det blir av det.

Just nu orkar jag inte vara djup, jag orkar inte bry mig om varken det ena eller andra. Som jag hållt på med på senare tid här, nu flyter jag med. Ska lära mig att inte behöva berätta för folk att jag har rätt, utan jag kan hålla det för mig själv. Det funkar ju ändå inte när vissa vägrar inse att de gör fel.. Men om jag hakar upp mig på en sådan sak så förvånar jag tillochmed mig själv. Så jag tänker låta bli det.


Städa rummet en snabbis kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0