Middag.

Har nu varit på födelsedagsmiddag, hos de bästa trillingar jag känner, måste jag erkänna. Blev lite chockad när jag och Elias dök upp och Trillingarna var uppklädda till tänderna. Som tur är var det inte bara jag som valt den slappa klädstilen för kvällen.

Det blev trerätters med mycket gott sällskap, med alla killar och Mela som enda tjej förutom mig, men vi klarade oss bra och skrattade på precis rätt ställen.. Kvällen fortsatte med koskenkorva, Jäger och för finsmakaren CH, Bailys. Det hann bli rätt go stämmning innan vi som inte fyllt krog åkte hem. Det var dags för pojkarna att sticka ut på stan. Passade perfekt för mig som skall upp halv 9 och jobba imorgon.




Har vi någon fri vilja? Eller kan alla val skyllas på vårat genetiska arv? Är det miljön som påverkar oss till allt? Har vi egentligen ingenting att säga till om, i slutändan?



Ha det bäst!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0